Sunday, 31 March 2013

Mekko ja takki

Ostan paljon vaatteita alennusmyynneistä tai muuten vain jo "valmiiksi" seuraavaa sesonkia varten. Välillä on aika turhauttavaa ostaa kevät- tai kesävaatteita jo talvella, kun niitä ei saakaan heti laittaa päälle! Tänä talvena olen ostanut kenkiä ja ihanan kevättakin, joiden takia olen odottanut kevättä tavallistakin hartaammin. Ja nyt se on täällä, joten uusi takki pääsi ulos kaapista!

Kuten moni muukin, minäkin olen hurahtanut oliviinvihreään tänä keväänä. Tai oikeastaan olen tykännyt kyseisestä väristä jo jonkun aikaa, mutta nyt sitä todella saa kaupoista ja siitäkös menee tämä tyttö sekaisin: haluan kaiken! Jarruttelusta huolimatta olen ostanut jo ainakin shortsit, pari paitaa, kengät, repun, takin ja mekon tässä ihanassa värissä ja neule on tilattu ja matkalla. Nyt valokeilaan pääsee mekko.

Tilasin tämän siis H&M:n nettikaupasta melkein ilman minkäänlaista harkintaa. Jokin mekossa kolahti heti.

Ehkä eniten mekossa tykkään musta-kultaisesta vyöstä ja siitä, että mekon malli on aika käytännöllinen.


Yhdistin mekon kultakoruihin, paksuihin mustiin sukkahousuihin ja korkeisiin korkoihin.
Kengäthän ovat Jeffrey Campbellin Litat ja maksoivat ihan liikaa, mutta ne oli pakko saada. Nyt olen sitten säästellyt kenkiä koko talven, koska en halunnut kahlata niillä lumessa, mutta jee kevät tulee ja voin alkaa käyttämään näitäkin ulkosalla!

Kaulakoru on ensimmäistä kertaa käytössä, vaikka ostin tämän jo syksyllä (en tiedä miksi, koska se on tosi söpö).

Mekko muuntui ulkoiluun sopivaksi, kun puin sen päälle mustan neuletakin ja huivin. Kengätkin meni vaihtoon, koiraa en sentään lenkkeilytä korkkareissa.
(Kuva-arvoitus: etsi kolme miestä)

Ja sitten se takki! Sopii mekon päälle loistavasti ja on vähän kuin mekko itsekin!
Rakastuin malliin ja isoihin kultaisiin nappeihin ja nappasin tämän mukaani H&M:n alennuksesta joulun jälkeen. Olin yhtä hymyä kun sain vihdoinkin takin päälleni tositoimiin.

Kevät, kiitos kun tulit vihdoinkin.

No comments:

Post a Comment

me loves comments