Wednesday, 17 July 2013

Ei hyvä

Maanantaina tarkoituksenamme oli viettää mukava päivä Gozolla: ensin biitsille ja sitten syömään ja silleen. Mutta tällä reissulla meni pieleen kaikki, mikä voi vaan mennä pieleen. Bussi ei tietysti tullut ja seuraava oli sitten ihan täynnä. Siinä superahtaassa bussissa ehtikin sit tulla ihan mukavasti paha olo ja ei kauheesti helpottanut tilannetta, että sen jälkeen oli vuorossa lauttamatka. Gozon puolella taas oli bussi juuri mennyt ja seuraava olisi tullut  vasta tunnin päästä, joten päätettiin ajaa Victorian kautta. No bussikuski ei päästänyt meitä bussiin, koska meidän liput, jotka oltiin ostettu jo valmiiksi Bugibbassa, oli kuulemma väärät. No jonkun aikaa riideltiin sitten, niin ne selitti pitkin hampain, että Bugibbassa olisi pitänyt roikkua automaatissa joku lappu, että automaatista ostetut Gozon liput on tarkoitettu vain paikallisille ja turistien pitää ostaa liput vasta satamassa. No eipä siellä mitään lappua roikkunut tietenkään. Suostuivat ne kuitenkin sitten vaihtamaan liput ja pääsimme kyytiin. Pari bussikyytiä myöhemmin selvisimme rannalle, mutta siinä vaiheessa mulla oli jo niin paha olo, että lojuttiin siellä ehkä puoli tuntia ja lähdettiin takaisin. Maltan puolella oli tietty taas bussi myöhässä niin paljon, että seuraava tuli ihan täyteen. Ja siinä ei ollut ilmastointia, millä oli se seuraus, että yksi tyttö pyörtyi puolessa matkaa ja kolme muuta ryntäsi ulos oksentamaan. Me selvittiin hengissä kotiin, mutta sen verran pahoinvoivia oltiin mekin jo siinä vaiheessa, että mentiin samantien nukkumaan kello 5 illalla.
Mikä ihana vapaapäivä! Anyway, tässä pari asukuvaa, jotka Markus nappas kun odoteltiin vaihteeksi bussia.

//We had a day off on Monday and wanted to make a nice day trip to Gozo, but all that could possibly go wrong, went wrong: bus didn't come, the next one was full, then they said our tickets are not valid, then I started feeling sick, so we decided to go home. After one hour in a non airconditioned, full bus from Cirkewwa to Bugibba we both were feeling sick and ended up going to bed at 5pm. What a nice way to spend our day off. Anyway, here are few outfit photos.

Shirt: KappAhl
Shorts: Z.i.p.
Bag: Mango
Necklace: Bijou Brigitte
Shoes: Pricemark

xoxo Hennah

1 comment:

1. Apua, siis ihan älyttömän kiva toi sun kaulakoru!! Oi että! :))