Wednesday, 11 December 2013

Fact no 11

11. Lempiruokani






On tosi vaikeeta koittaa päättää vain yhtä lempiruokaa, sillä olen aika kova syömään!
Tykkään eniten välimerellisestä keittiöstä, varsinkin italialaisesta. Pasta vaan on upea asia. Lisäksi oon hulluna antipastoihin, tapaksiin ja muihin vastaaviin naposteltaviin, buffetissakin voisin syödä itteni jo alkupaloista ähkyyn :D Lisäksi tietenkin itävaltalainen keittiö on lähellä mun sydäntä. Yksittäisinä herkkuina voisin vielä mainita mozzarellatikut, jättikatkaravut, punaisen peston, vuohenjuusto-tomaatti-keiton ja Subwayn kana-teriyaki patongin.

//my favorite food is mediterranean food, starters like antipasti and tapas, Austrian food and a few other tasty things.


2 comments:

  1. Mistä itävaltalaisista ruuista tykkäät? Mä oon huono Itävallan-suomalainen, kun en tykkää paikallisesta ruoasta mitenkään erityisemmin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah niitä herkkuja on niin paljon! No ainakin kaikki nää keitot missä ui nudeleita tai knödeleitä tai vastaavaa, schweinsbraten, kaisersemmeln, spätzle (varsinkin juustolla), perunasalaatti ja tietty se schnitzeli :D ja jälkkäreistä taivaallisin on marillenknödel, mutta myös pannarit ja linzer augen. Ja radler, lasketaan se tällä kertaa ruuaksi :D tulipas muuten yllättäen hirvee nälkä kun näitä mietin!

      Delete

me loves comments