Saturday, 21 December 2013

Fact no 21

21 random facts

1. Saan kaikki huonekasvit kuolemaan, ennätyspitkään on säilynyt yksi palmu jonka ostin Ikeasta viime talvena - ja se siis on vieläkin hengissä.

2. Kohtelen meidän koiraa välillä kuin lasta, puhun sille tyyliin "Äiti käy nyt kaupassa.." ja se nukkuu meidän välissä sängyssä...



3. Mulla on silmälasit, mutta käytän niitä.. no en melkein koskaan, koska en tykkää mallista enää. Ehkä pitäisi ostaa uudet?

4. Kirjotin ennen päiväkirjaa melkein päivittäin ja mua harmittaa etten oo enää jatkanut sitä, niitä on kiva lukea myöhemmin.



5. Olin oikeasti 11-vuotiaana synttäripäivänäni salaa vähän pettynyt, kun en saanut kirjettä Tylypahkasta.


6. Mulla on Tumblr.

7. En tykkää käydä leffateatterissa kovin usein, ärsyttää kun ihmiset rapistelee ja puhuu ja ei voi pitää vessataukoa.

8. Jätän aina kaiken viimetippaan, niin koulutehtävät kuin jouluostoksetkin.

9. Haluaisin lemmikiksi papukaijan, joka oppisi puhumaan.

10. Mulla on yhteensä 17 lävistystä: 10 reikää korvissa, 3 rustokorua, tragus, tongueweb, smiley ja huulikoru. Lisäksi haaveilen napa-, nenä- ja niskaläväreistä.

11. Lempivärejäni on turkoosi, pinkki ja viininpunainen.

12. En tykkää kaljasta.

13. Mulla on ollut mm. ruskea, musta ja punainen tukka. Omasta hiusväristä ei ole mitään haisua, värjäämisen kun aloitin jo 8 vuotta sitten.



14. Mulla on myös ollut ihan lyhyt poikatukka, mikä kadutti mua ihan hirveesti, koska se oli kamala.

15. Pelkään ahtaita paikkoja. Pahimpia on vanhat hissit.. yäk.

16. Olisin pienenä halunnut joululahjaksi kauko-ohjattavan auton, toivoin sitä useampana vuotena, mutten koskaan saanut. :(

17. Ihanin Disney-leffa on Up! Ja mun suosikki Disney-prinsessa on Ariel.



18. Rakastan autolla ajamista ja heti kun vaan saan rahaa kasaan, niin ostan oman auton. Tykkään citymaastureista, mutten luultavasti uskaltais sitten kuitenkaan ajaa millään niin isolla..

19. Paras juoma on Bacardi. Siitä ei tuu edes darraa!



20. Haluaisin käyttää kynsilakkaa ja laittaa nätit kynnet, mutta duuni ei salli :(

21. Nukun päikkäreitä melkein joka päivä koulun jälkeen, ei pitäis, mutta iltapäivällä vaan nukuttaa niin paljon paremmin!

2 comments:

me loves comments