Thursday, 9 January 2014

Bangs


Otsatukkapohdinta jatkuu taas. Viimeksi kun mulla oli otsis, siitä leikattiin ihan liian paksu ja se harmitti hirveästi. Mulla on siis aika tarkka visio millaisen otsiksen haluaisin. Ei liian paksua, liian suoraa, liian lyhyttä tai vinoon leikattua otsista tai mitään tätityyliä, vaan ohuehko, huoleton, rento otsis, jonka laittaminen ei vaadi ihmeitä. Mission impossible? Eksyin Pinterestiin katselemaan kuvia hiustyyleistä ja ensin löytyi vaan rumia, mutta sitten muutama kivakin...



Näistä mikään ei vielä iskenyt täysillä, mutta sitten näin tämän:

Siinä se on! Täydellisyyttä hipova otsatukka!! Pitäiskö siis vaan marssia kampaajalle tän kuvan kanssa? Vai sopisko tuollainen mulle edes? Toisaalta oon nyt kasvattanut otsista pois monta vuotta, mutta äkkiähän se taas kasvaa, eikö? 

To cut or not to cut?! 

4 comments:

  1. cut cut! mun tekis kans mieli taas leikata otsatukka - juuri kun olen onnistunut kasvattamaan sen pois. aina sama dilemma! mutta anyway otsatukalle aina ehdottomasti peukku ylös!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tää on ihan sama juttu tän otsatukan kanssa kuin hiusvärin: koitin joskus kaikin keinoin saada mun hiuksista täydellisen punaiset ja kun ne vihdoin oli sitä niin värjäsin ne blondiksi :D ehkä mä vaan leikkaan sen otsiksen.

      Delete
  2. Mullakin oli otsis pari vuotta, mut sit kasvatin sen pois ja NEVER AGAIN :D Inhottaa ku sitä piti pestä useammin kuin muita hiuksia ja jotenkin aina tiellä jne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi on kyllä kans totta :D ää en osaa päättää!

      Delete

me loves comments