Wednesday, 8 January 2014

Rain sneaks down and whispers new languages

Päädyin selailemaan vanhoja kuvia näin aamuyöllä ja alkoi harmittaa, etten ole koskaan päässyt jakamaan niitä mihinkään Facebookia ihmeellisempään paikkaan.  Niinpä innostuin aloittamaan tällaisen sopivan kaoottisen postaussarjan, johon aion heitellä vanhoja kuvia ja satunnaisia ajatuksia. Miltäs kuulostaa? 



Haluan tänä vuonna paljon reissuun! Lappiin, Pietariin, Innsbruckiin, Wieniin ja ehkä Sloveniaan sekä vihdoinkin takaisin Roomaan! Kaukokohteet on alkaneet kiinnostaa myös: Kuuba, New York, Thaimaa, Nepali, Kenia. I haven't been everywhere yet, but it's on my list.


Mua ei oikeesti haittaa tippaakaan, kun ei oo lunta. Yleensä mun mielessä uuden vuoden jälkeen alkaa kevään odotus, eli kun sitä lunta ei kerran tullut, niin ei tarvitse tullakaan enää. Toisaalta on ihanaa keväällä kun lumet sulaa. Aahh vaikeaa.

Lupasin itselleni, että alan sanomaan useammin asioille kyllä. Viime kevät tuntui hurahtaneen sohvalla istuen ja tästä vuodesta en halua samanlaista! Nyt mennään eikä meinata!


Mun päässä on pyörinyt jo kuukausia ja vuosia tatskaideoita, jotka haluaisin kaikki toteuttaa kerralla nyt heti ja luulen että tiedän vihdoinkin, mikä teksti olkapäähän hakataan.


Oon ollut tosi saamaton koko joululoman, paitsi oon kyllä paiskinut duunia yötä päivää, tai ainakin musta tuntuu että asuin koko viime viikon töissä, eikä loppua näy. Mutta musta on ihanaa että Tiitus on täällä ja kun sängyssä tuhisee ja kuorsaa öisin kaksi aivan uskomattoman yli-ihanaa koiraa, nukun paljon paremmin.


Tänään musta tuntui aamulla, että tästä tulee ihan kamala päivä, mutta sitten ostin neljät kengät (olen kuulemma hullu) ja mieliala nousi kohisten. Ja onneksi töissä oli ihana porukka piristämässä!
Ja asiasta vielä miljoonanteen: pitäiskö mun leikkauttaa otsis? Oon ollut ainakin kaks kuukautta jo kahden vaiheilla. Tekis mieli, mutta näyttääkö se sittenkään hyvältä? Ja en osaa luottaa kampaajiin (saa ehdottaa hyviä Helsingissä). Voisko joku pliis päättää tästä mun puolesta?

Jahas ja jos sitä nyt kävis nukkumaan, ajatus harhailee ja oon kirjottanut tätä varmaan kaksi tuntia ja aamulla varmaan ihmettelen, että mitä ihmettä tää on.


4 comments:

  1. Tosi kiva postaus :) muakaan ei kauheasti innosta enää ajatus lumesta. Nyt alan pikkuhiljaa jo olla kevätmielellä, eikä kyllä haittaisi vaikkei lunta tulisikaan. Mulla on myös matkahaaveina nyt lähiaikoina Pietari (jossa olen käynyt ollessani ensimmäisellä luokalla) sekä Kenia. Enkä Rooman reissua jaksaisi millään odottaa! ;) matkustelu on tällä hetkellä elämässäni ihan ykkössijalla ja etenkin näin talvisin se kasvaa ihan mahdottomaksi. Matkapostauksia odotellessa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) mä pääsen ehkäpä Pietariin keväällä, oon pitkään halunnut käydä siellä mutta en oo saanut aikaiseksi. Muista ottaa Roomasta paljon kuvia niin mä pääsen mielikuvitusmatkalle ;)

      Delete
  2. Hieno kakku, itse olin viime keväänä Roomassa pidempään mutta eniten ihastuin Venetsiaan ja rannikkokaupunkeihin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, tehtiin se mun kaverille synttäriyllätykseksi :D Venetsia on niin upea myös, oon käynyt kahdesti ja menisin mielellään uudelleen!

      Delete

me loves comments