Sunday, 23 February 2014

Tattoo crush

Mun on pakko hehkuttaa täällä mun uutta tatuointi-ihastusta! Tai tatuoijaihastusta. Kyseessä on Eva Schatz, joka tatuoi MINT CLUB Tattoossa Salzburgissa, Itävallassa (kuinkas sattuikaan!) ja mä oon korviani myöten in love. Oon haaveillut jo aika kauan ottavani jotain tän tyyppistä, kuin nämä Evan tekemät daamit, ja nyt mun päässä oleville mielikuville löytyi vihdoinkin vastine oikeasta elämästä! Kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa taiteilijan nettisivut (click) ja ihastua myös.









P.S. Mun uudesta tatskasta kuva tulossa ihan pian!

4 comments:

  1. tosi kivoja! varsinkin toi eka ja sitten toi missä on laiva ja rapu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun tatuointikuume vaan pahenee mitä enemmän noita kuvia katon :D vaikka just torstaina sain uuden.. tai ehkä just siks.

      Delete
    2. todellakin just siks! :D kuvaa kuvaa!

      Delete
    3. Odottelen parhaillaan et se "kuoriutuu" :D sen jälkee tulee kuvaa!

      Delete

me loves comments