Saturday, 8 March 2014

Eleven

Sain kivan haasteen Anni Marialta - kiitos vain - ja tässä se tulee!


SÄÄNNÖT

1. Jokaisen haastetun pitään kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Haaste tulee laittaa eteenpäin 11 bloggaajalle, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 FAKTAA

1. Rakastan naamiaisia, mun mielestä kaikissa bileissä pitäis olla teema, keksin niin mielellään erilaisia asuja.
2. Aamukahvin sijaan starttaan mieluummin päivän Red Bullilla.
3. Inhokkiruoka-aineeni on piparjuuri - miten joku voi edes syödä sitä?!
4. Vaatekaupassa huomioni kiinnittää varmimmin niitit, paljetit, nahka ja kulta.


5. Tykkään kuvata filmikameralla ja omistan niitä 4, mutta miksi filmin kehittämisen pitää olla niin kallista?! Nyyh.
6. Olen ollut töissä puhelinmyyjänä ja kestin sitä jopa 1,5 kuukautta!
7. Olen hulluna pastaan, voisin syödä sitä vaikka loppuelämäni.
8. Jos olisi mahdollisuus päästä katsomaan mitä vaan bändiä livenä, se olisi Death Cab for Cutie.
9. Välillä tekisi mieli värjätä taas tukka punaiseksi, mutta mun mielestä vaalea käy paremmin vaatteisiini.
10. Olen hulluna historiaan ja varsinkin antiikin Roomaan ja Kreikkaan.
11. Opin vasta pari viikkoa sitten avaamaan säilyketölkin! Hurraa!


ANNI MARIAN 11 KYSYMYSTÄ 

1. Kuinka monessa maassa olet käynyt?
19, jos nopeaan päässälaskuun on luottamista. No ei näemmä ole. 20, unohdin Vatikaanin.

2. Onko elämässäsi joku rakkaus?
Markus tietenkin ja mun koiravauvat.

3. Onko sinulla tällä hetkellä tai onko sinulla ollut lemmikkejä?
Joo pari mäyräkoiraa ja leopardigekko löytyy ja meillä oli joskus myös akvaario, josta tykkäsin, vaikka siinä olikin hirveesti hommaa.

4. Kuinka usein käyt ulkona?
Ennen tuli juhlittua joka viikko ja vaihdossa ollessani mulla oli aikamoinen partyanimalin maine, mutta nykyään olen laiskistunut ja viihteellä tulee käytyä ehkä kerran kuussa,.


5. Kuinka paljon aikaa vapaapäivästäsi vietät tietokoneella?
Tämä vaihtelee tosi paljon, mutta ehkä yhdestä kolmeen tuntiin.

6. Suklaa vai kinuski?
Kinuski. Ja tosin vielä mieluummin mansikka.

7. Kaduttaako sinua jokin asia menneisyydessäsi?
Ehkä jotkin tilanteet joihin en ole tarttunut, esim. se, etten jatkanut italian opiskelua tai etten koskaan opetellut soittamaan mitään instrumenttia.

8. Lempivaatteesi ja asusteesi?
Oijoi tää on paha kysymys! Mun suosikit vaihtelee melkein viikoittain ja varsinkin vuodenajan mukaan, mutta tässä tulee tän hetken suosikit:

Primarkin neuletakki

Zaran laukku
9. Mikä on sinun unelma-ammattisi?
Haluaisin kokeilla lentoemännän työtä, vaikkei se varmaan mikään työ koko loppuelämäksi olisikaan. Tästä olen haaveillut jo vuosia. Ylipäätään mikä vaan ammatti, jossa pääsisi matkustelemaan paljon.

10. Jos saisit suuren lottovoiton, mitä tekisin rahoilla ensimmäisenä?
Varmaan sekoaisin ja kätkisin ne jonnekin tyynyn alle ja pohtisin pääni kipeäksi, mitä niillä tekisin! Ostaisin varmaan kuitenkin ensimmäisenä reissun jonnekin.

11. Oletko tyytyväinen elämääsi tällä hetkellä?
Aikalailla kyllä, harjoittelupaikka kesäksi olisi kyllä kiva.


11 KYSYMYSTÄ HAASTETUILLE

1. Minkä asun pukisit päällesi naamiaisiin?
2. Mikä on bravuuriruokasi? Reseptiä kehiin!
3. Mikä kirja mielestäsi pitäisi jokaisen lukea?
4. Minkä biisin kuuntelit viimeksi?
5. Noloin vaatekappaleesi? Liitä tähän kuva.
6. Montako paria kenkiä omistat?
7. Kaupunki- vai rantaloma?
8. Oletko kokeillut jotain extremelajia?
9. Jos sinulla olisi papukaija, mitä opettaisit sen sanomaan?
10. Onko sinulla vaatekappaletta, jota et ole pitänyt yli vuoteen, mutta jota et halua heittää/ antaa pois? Kuva tähänkin!
11. Olut, siideri vai lonkero?

Haaste lähtee vaikkapa Annalle, Ainolle, Nellille, Roosalle ja enempää en näin nopeasti keksi, mutta vaikka jokaiselle joka ei ole tätä vielä tehnyt! :)


2 comments:

  1. en oo ihan varma, tuliko mun aikaisempi kommentti, joten kommentoin varmuuden vuoksi uudestaan :D ensinnäkin kiitos haasteesta, teen tän heti kun kerkeän!

    ja munkin mielestä teemabileet on parhaimpia! harmi että ainakin mun omista kavereista suurin osa on aina tosi laiskoja pukeutumaan, mä kun keksisin aina mielelläni kaikkia pukeutumisteemoja :D

    ja toi zaran laukku on ihana, samoin kun tän postauksen eka kuva! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerran vaan tuli, onneksi laitoit uudelleen :D
      Mun luokkakaverit on onneksi innokkaita pitämään teemabileitä ja meillä onkin jo ollut kaikenlaisia juhlia toogabileistä armeijateemaan!

      Delete

me loves comments