Tuesday, 4 March 2014

Happy b-day Tiitus! ♥

Mun koiravauva täyttää tänään 10 vuotta!

Mä aloin kinuamaan meille koiraa kun olin 12 ja yritin kaikki keinot, mutta iskän kommentti asiaan oli, että vain hänen kuolleen ruumiinsa yli meille tulee koira. No äiti sitten kuuli tämän ja ajatteli pääsevänsä pälkähästä siirtämällä vastuun iskälle ja lupaamalla että jos isä suostuu niin koira saa tulla. No, pari päivää myöhemmin iskä kertoi soittaneensa mäyräkoiraliiton pentuvälitykseen ja kesälomalla meille muutti uusi perheenjäsen. Uskomatonta, että siitä on jo niin kauan kun haettiin tää karvapallero kotiin!
Ainiin ja nykyäänhän tämä koira, jota iskän mielestä meille ei koskaan otettaisi, on iskän hemmoteltu vaavi: Tiitus saa tietenkin nukkua sängyssä ja kun se on meillä niin iskälle pitää lähettää kuva siitä joka päivä.
Mulle Tiitus on yksinkertaisesti maailman paras koira ja kaveri, jolta oon oppinut niin paljon.
Tässä muutama nostalgiakuva, bonarina mun muuttuvat hiusvärit! :D















//My puppy turned 10 today! Where did all those years go?

No comments:

Post a Comment

me loves comments