Thursday, 27 March 2014

instaMARCH

Taas on aika kaivella kuukauden kuvasaldo puhelimesta ja läväyttää tänne. Osa onkin jo Instagramista tuttuja, mutta löytyi noita muitakin. :) Tänään viettelen vapaapäivää: olen fiilistellyt Múmia ja Erlend Øyea, lukenut kirjaa ja lehtiä ja tehnyt niin paksua smoothieta, että se piti syödä lusikalla.

 1.Meiksi ja kamelikamu Korkeasaaressa. 2. Reissu Viroon shoppailemaan kenkiä ja juotavaa. 3. Uusi pipo
 4. Nostalginen lautapeli-ilta! 5. Karttakello = ♥ 6. Hedelmähulluus
7. Nyt oon vissiin virallisesti aikuinen? 8. Matkahaaveilua, voi Välimeri! 9. Mun uudet lempparipaidat!
10. Kirjatoukan illallinen. 11. More fruits. 12. Söpönassu lumessa ♥
13. Aye aye captain - eBaysta löytyi kiva paita. 14. Seiloripakkomielle... 15. Maanantaiaamu - pläääh.
16. Black&White -asu 17. Takatalvi oli iskenyt yövuoron aikana :( 18. Shoppailemassa. Ja uusi Fjällräven ♥
19. Kesää odotellessa... 20. OOTD 21. Maailman sulosimmat kissat ♥
22. 28 tunnin valvomisen jälkeen sänky on paras. 23. Viron tuliaiskoru. 24. Herra 10vee ♥
25. Pojat testaili uudet lakanat. 26. Uudet arskat jihuuu 27. Ihan mahtava kirja!! Ja karkkia.. hyi.
28. Skumppaa @ Klaus K 29. Aurinkoa, aurinkoa ♥ 30. Yllätysaamiainen koulussa. Nam.


2 comments:

  1. Mä oon vasta aikuisiällä alkanut tykkäämään Labyrintista. Pidin sitä lapsena liian pitkäveteisenä... :P Cluedo on mun ykkössuosikkini tällä hetkellä!

    Tuo karttakello on muuten tosi hieno!

    Milla / millamainen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lautapelit on ihania! :) joo Cluedosta oon aina tykännyt ja toinen suosikki on perinteinen Afrikan tähti.

      Delete

me loves comments