Tuesday, 22 April 2014

Lappeenranta - ink & stuff

Tosiaan käväisin viime viikolla siskon luona Lappeenrannassa, joka on muuten semisöpö pikkukaupunki. Kameraa mulla ei ollut edes mukana, mutta onneksi on kännykkä. Siskon moikkaamisen lisäksi reissun motiiveina olivat pyörä ja tatuointi!

 Junassa matkalla itään. Harmitti vähän, kun meni nätti päivä hukkaan matkustellessa, mutta onneksi säät on sallineet sen jälkeenkin. :----)

Pitkästä aikaa pleikkarin ohjaimissa. Nostalgiat oli huipussaan Harry Potteria pelaillessa. Täytynee hankkia omakin pleikkari.


 Anna meinas saada hepulin, kun jäin nappaileen turistikuvia :D

 Suklaacappuccino maistui tatskaprojektin jälkeen.

Vielä toinen turistikuva: minä, pyörä ja norppa.

 Kuvassa on muuten mun tämän vuoden ainoa pääsiäismuna! Ja ainoa pääsiäisherkku ylipäätään.

Ja kotimatkalle lähdössä mun uuden pyörän kanssa, joka on siis niinkin uusi kuin Annan vanha. Mutta se toimii ja on söppänä.


 Ja sitten siihen tärkeimpään... Varailin jo pari kuukautta sitten kiirastorstaiksi ajan Juhalle Raining Blood Tattooseen - minnekäs muualle kuin Lappeenrantaan. Olin nähnyt kaverilla ja parilla tutulla Juhan tekemiä kuvia ja mun oli pakko saada oma, Ja siinä se nyt sitten on. Mun hieno karttapallo. Annoin melko vapaat kädet värien ja koristeiden kanssa ja oon tosi tyytyväinen lopputulokseen! Seuraavana olis varmaan vuorossa oikea puoli yläselkää, se kun näyttää nyt niin paljaalta...




4 comments:

  1. Moi!
    Löysin Anskun blogista tänne ja muutaman juttusi luettuani päätin liittyä lukijaksi. :)
    Asun lähellä Lappeenrantaa ja on hauska nähdä miten turisti näkee tämän tutun kaupungin.
    Haaveilen myös tatuoinnin ottamisesta, mutta kipukynnys on estänyt sen toteutuksen. Upeita tatuointeja on kiva aina kuitenkin kuvista katsella ja jatkaa haaveilua omasta tatskasta. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ja lämpimästi tervetuloa :D Oi, Lappeenranta on kyllä nätti paikka, harmi, että tällä kertaa suurin osa ajasta meni tatskattavana, niin ei liikaa ehditty kierrellä, mutta kesällä viimeistään uudelleen :) Sitten kun rohkeus riittää niin tiedät ainakin että Lappeenrannasta löytyy noin hyvä artisti ;)

      Delete
  2. Replies
    1. Kiitos! tekis mieli vaan kattella sitä peilistä koko ajan :D

      Delete

me loves comments