Monday, 5 May 2014

People say that life is the thing, but I prefer reading.

Viime viikko meni lähinnä tähän kirjapinoon syventyessä, mutta olen lukenut muutakin!


Taivas mikä työpaikka

Tämän olen halunnut lukea jo kauan ja sain sen vihdoinkin käsiini pari viikkoa sitten ja oli pakko lukea sitä salaa luennoillakin.. hehee. Ilmailualaan hurahtaneena nautin tämän lukemisesta paljon, saipahan jonkinlaista kuvaa, mihin sitä tulevaisuudessa saattaa joutua...
Lue tämä jos...
olet asiakaspalvelualalla.


Kurt Vonnegut: Teurastamo 5

Yritin joskus muutama vuosi sitten lukea tämän englanniksi, mutta siitä ei tullut mitään ja nyt otin uuden yrityksen suomeksi. Tällä kertaa onnisti ja kirja oli oikeastaan myös ihan hyvä, vaikkakin mun ennakko-odotukset oli vähän jotain muuta.. Yhdistelmä sotaa ja scifiä - why not.
Lue tämä jos..
haluat lukea genrerajoja rikkovan kirjan

Haruki Murakami: Norwegian Wood

Tässä yksi mun tämän vuoden suosikeista, jonka haluan myös omaan kirjahyllyyni. Kauniisti kirjoitettu tarina, mutta ehkä pari itsemurhaa liikaa mun makuun. Kiehtovaa oli myös tarinan sijoittuminen Japaniin.
Lue tämä jos...
haluat lukea mieleenpainuvan kirjan.

David Safier: Huono karma

Joku bloggaaja oli lukenut tämän (sori vaan, en enää muista kuka se oli) ja satuin törmäämään kirjaan kirjastossa ja päätin antaa sille mahdollisuuden. Tää oli aika hauska, vaikkakin ennalta-arvattava. Sopii hyvin vaikka lomalukemiseksi ja oli aika nopeaa luettavaa.
Lue tämä jos...
haluat helppoa ja hauskaa lukemista.

Oon myös hankkinut uusia kirjoja, tässä pikkuinen pinoni. Osan oon shoppaillut kirppareilta ja Akateemisesta, yksi löytyi koulun kierrätyspisteestä ja yhden sain lahjaksi. Niin ja sittenhän mulla on toinen samanmoinen pino kirjaston kirjoja odottamassa.. Liikaa kirjoja ja liian vähän aikaa, voih.



2 comments:

  1. Joo Huono karma oli todella nopeasti luettu ja juuri sellaista ihanaa kevyttä aivot narikkaan-lomalukemista :D

    ReplyDelete

me loves comments