Monday, 9 June 2014

Everyone should always have two books with him, one to read and one to write in.

Tänään olen tuntenut pienen syyllisyyden piston siitä, että olen yhä sisällä, vaikka ulkona paistaa aurinko. Askartelin muistikirjoistani hienompia, teippasin niihin otsikot ja kaikki, ostin ne viime viikolla, ostin myös kiiltokuvia, kesä saa kai mut aina vähän lapselliseksi, haluaisin vaan puhallella saippuakuplia ja ampua vesipyssyllä. 


Tarkoitus oli olla tänään meikittä (lue: pelkkää ripsaria), mutta päädyin kuitenkin tökkimään BB-voidetta sinne tänne, tuskinpa kukaan muu sitä edes huomaa. Tää oli muuten vika kerta kun otan jotain kuvia iPadilla, paskalaatua. Ainiin ja Annikakato, sun ilmapallo pysyy vieläkin ilmassa! :---)

Teen aina itselleni TO DO -listoja, mutta jostain hassusta syystä näiden listojen tekemiseen käytän enemmän aikaa kuin itse asioiden hoitamiseen. Nyt saatan ottaa itseäni niskasta kiinni ja raahata matkalaukun Itikseen korjattavaksi. Pitää myös kehittää Fisheyen filmi, viime kerrasta on ilmeisesti hetki aikaa, koska piti tarkistaa Youtube -tutoriaalista, miten filmi unloadataan.. Hehe.


2 comments:

  1. Oi vitsi, toi ilmapallo vaan jaksaa pysyy ilmassa, hahah. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aika vaikuttavaa :D oon yllättynyt, ei mun vappupallot ikinä kestäneet noin kauan ku olin pieni. Mitähän superkaasua tohon on pumpattu....

      Delete

me loves comments