Monday, 9 June 2014

Lace dress

Täytyy kliseisesti todeta, että kesä on ihaninta aikaa vuodessa. Varsinkin näin alkukesä, kun kaikkialla tuoksuu kukat ja kaikki on niin vihreää ja ah! Kaivoin myös mun Fisheye -filmikameran pitkästä aikaa kaapista ja ajattelin napsia sen täyteen ja viedä vihdoinkin sen kehitykseen, koska en oikeasti edes tiedä, mitä kuvia sieltä paljastuukaan! Oon ihastunut mintunvihreään ja ostanut itseasiassa kyseisessä värissä jo parikin mekkoa ja neuleen. Tätä mekkoa odottelin H&M:ltä varmaan kolme viikkoa.. mutta nyt se on täällä!


Dress, necklace, sunnies: H&M * Clutch: Pimkie * Shoes, bracelet & cardigan: 2nd hand * 








4 comments:

  1. Mintunvihreä on kaunis väri ja sopii kesään hyvin. Oikeastaan se on mun suosikki väri kuten nimimerkistäni voi päätelläkkin. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä oon aina tykännyt turkoosista, mutta vasta viime aikoina kaappiin on alkanut eksymään mintunvihreää ja sitten kerralla oikein kunnolla! :D Ihana värihän se on.

      Delete
  2. Tää on ihana, tykkääntykkääntykkään!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoskiitoskiitos ^^
      On ihanaa kun on kesä ja voi pitää kaikkee kivaa kuten mekkoja.

      Delete

me loves comments