Monday, 9 June 2014

Shop 'til you drop

Lähdin tosiaan viemään sitä matkalaukkua huoltoon ja piti ostaa vain suihkugeeliä, mutta toisin kävi.
Onko kellään muulla tapana ostella vaatteita ihan vaan, koska ne sattuu sopimaan yhteen sen kanssa, mitä sovittaessa on päällä? Mulle kävi tänään (taas) näin, mutta onneksi toi palmupaita verotti mun lompakkoa vain vitosen verran. 



 Suomalaisessa oli alessa pokkarit, 3kpl 12€ = en voinut vastustaa!

Sitten tällainen random heräteostos, mun mielestä tää on niiiin suloinen, vaikka onkin papukaijoja eikä pöllöjä.

Ja ei shoppailukierrosta ilman kenkiä: valkoiset sandaalit New Yorkerilta, näiden löytäminen ilahdutti mua aika paljon, koska olin katsellut vastaavia Vagabondilta, mutta siellä hintaa oli about 100€ enemmän (olishan ne tietty olleet nahkaakin). Vähän arvelutti eka noi hopeat remmit, mutta tuskin kukaan mua murhaa jos yhdistän nää kultakoruihin. :---) 



Ehdin vielä käydä lenkillä koirien kanssa, ennen kuin alkoi sataa vettä. Nyt pitäis varmaan mennä nukkumaan, koska taksi hakee töihin kolmen jälkeen yöllä.


No comments:

Post a Comment

me loves comments