Monday, 28 July 2014

Indiedays Inspiration!


Löysin pari viikkoa sitten roskapostikansiooni eksyneen viestin, jonka sisältö sai mut melkein hieraisemaan silmiäni. Mun pikkuista blogia pyydettiin mukaan Indiedays Inspiration -yhteisöön! Ohmigod, mietin ja olin valmis suostumaan mukaan siinä silmänräpäyksessä. Harmi vaan, että en ollut tarkistanut spämmiä tarpeeksi usein ja eräpäivä vastaamiseen oli ollut päivää aiemmin. Pirhana, ajattelin ja vastasin viestiin silti. Arvatkaa vaan millä jännityksellä odotin vastausta yön yli! Ja tsädäm, vielä ehdin kuin ehdinkin mukaan! Tämä tarkoittaa sitä, että blogiin ilmestyy piakkoin Indiedays Inspirationin jäsenpalkki ja myös jonkunlaista mainosta sekä ehkäpä aikanaan myös jonkinlaisia yhteistyökuvioita. Lisäksi blogin seuraamiseen löytyy uusia keinoja, blogi löytyy siis Indiedaysin sivuilta kategorioista muoti & lifestyle + mun profiilin näette täältä. Toivon hartaasti, että yhteisö tuo mun pikkublogille ehkä hieman lisää näkyvyyttä ja samalla lukijoita ja varsinkin kommentteja sekä verkostoitumismahdollisuuksia. Oon semi innoissani tästä ja tuntuu hyvältä, kun kahden vuoden bloggaamisen jälkeen joku noteeraa mun jutut. Nään aika paljon vaivaa ja aikaa blogin päivittämiseen ja pitämiseen laadukkaana - ja näin aion toimia jatkossakin. Siksi olisi myös kivaa kuulla juuri sun palautetta - olit sitten blogin seuraaja tai vaan kertaalleen tänne eksynyt!


4 comments:

me loves comments