Sunday, 20 July 2014

InstaJuly

Täällä on ollut yhä aika hiljaista, koska oon lähiaikoina oikeastaan lähinnä tehnyt töitä ja nukkunut. Tähän on onneksi kuitenkin tulossa muutos, sillä luovuin mun toisesta työpaikasta. Olo on helpottunut, mutta myös vähän haikea ja hämmentynyt. Nyt mulla kuitenkin jää enemmän aikaa nauttia kesästä ja vapaa-ajasta ennen kuin lähden Itävaltaan. Lentokin tuli jo varattua, 18.9. olisi lähtö. Ihan vielä ei siis tarvitse alkaa panikoimaan pakkaamisesta. Mutta se siitä, tässä tulee kuvasatsi, joka viimeisen kuukauden aikana oli kertynyt puhelimeen.

 1.Herkkuaamupala aamuvuoron jälkeen. Noi Valion uudet Lattet on aika mahtavia, varsinkin minttu. 2. Tiitus matkalla metrossa. 3. Uusi kiva paita kirpparilta 

 4. Pitkästä aikaa tuli käytyä Rossossa. Musta on kivaa, että Aperol Spritz on löytänyt vihdoinkin tiensä Suomeen. 5. Taisin herättää Neron päiväunilta. 6. Mun uudet suosikkijätskimaut: polkka ja kirsikka-valkosuklaa.

 7. Päiväretki Turkuun! Oli kivaa kun sai ajella Volvolla taas viikon, kun porukat oli Italiassa. 8. Lisää aamupalaa. Tällä kertaa Lappeenrannassa. 9. Fiksu koira, sen sijaan, että se menisi boksiinsa, se istuu sen päällä...

10. Metsäselfie. 11. Tiitus vahtii mun unta. ♥ 12. Lufthansan lentoemot lahjoi meitä maailman söpöimmillä karkkiaskeilla.

13. Töihin menossa, kello oli varmaan noin 3 aamulla. 14. Vielä yksi koirakuva, söppänä. 15. Käytiin maailmanpyöräajelulla.



2 comments:

  1. Hyvin oot päivän valinnut, heittää nimittäin vaan päivällä siitä kun itse saavuin Itävaltaan eli 17.9. :D Tänä vuonna kolme vuotta! Jee ihan huippua et kaks kuukautta ja oot jo muuttanut tänne!

    ...siis miten niin kuulostan epätoivoselta kaverittomalta ihmiseltä :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa mikä sattuma :D mulla alkaa 22.9. koulu, niin aattelin tulla viikonlopuks jo tutkiin paikkoja. Älä nyt viitti, musta on siistii, et tunnen sentään jo jonkun sieltä!

      Delete

me loves comments