Tuesday, 29 July 2014

Räpsyripset

 Onnetar suosi kerrankin ja voitin Uinon-blogiarvonnassa ripsienpidennykset Blue Lagoonissa ja tänään kävin lunastamassa voittoni. Mullahan oli pidennykset jo kerran, mutta huollot oli opiskelijalle sen verran liikaa, että luovuin räpsyripsistä. Oon tässä jo kuitenkin taas jonkun aikaa haaveillut pidennyksistä, varsinkin, kun työt alkaa kello 4 aamulla ja jokaisen liikenevän minuutin käyttäisi mielellään nukkumiseen.. Mun meikkausrutiineista nimittäin ripsarin laittaminen vie ylivoimaisesti eniten aikaa, koska haluan tuuheat ja pitkät ripset. Luottoripsarini on jo vuosia ollut L'orealin Double Extend Beauty Tubes, jolla saa mahtavan pitkät ripset ja tuuheatkin, jos jaksaa laittaa pari kerrosta. Pidennyksien kanssa ripset ovat kuitenkin tuplasti huolitellumman näköiset ja tuuheammat. Tällä kertaa laitettiin pituudeksi 11mm, koska mulla ei ollut mitään muistikuvaa, mitä mulla viimeksi oli. Hitusen pidemmät olisivat voineet olla, joten ens kerralla yritän muistaa pyytää vaikka kahtatoista. Mutta en valita, sain nimittäin juuri siirtää herätyskelloa huomiselle vartin eteenpäin! Alla muutama before/after -henkinen foto mun ripsien muodonmuutoksesta.

 Au naturel

Ripsaria

Pidennykset

Seuraavissa kahdessa kuvassa näkyy vielä hyvin, miten pidennykset avaa katsetta.

Before

 After

Mitäs sanotte? Pidennykset: puolesta vai vastaan?


4 comments:

  1. On noi vaan ihanat, huoh. :) Aina välillä haaveilen pidennyksistä, mutta jotenkin pelkään liikaa sitä, että omat ripset menisivät siinä huonoon kuntoon ja sitä en halua. Ja uppoisihan noihin aikalailla sitten rahaakin. :/ Mutta kyllä noita tekisi mieli joskus koittaa.:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla ei ainakaan edellisten pidennysten jälkeen ollut omat ripset huonossa kunnossa, mutta riipuu varmasti omien ripsien rakenteesta. Kyllähän niihin vähän rahaa menee mutta toisaalta maksaa se ripsarikin..tai niin yritän sitä itselleni perustella :D

      Delete
  2. ooh mikä tuuri! ihanat ripset, mä oon kans haaveillut pidennyksistä koska säästäishän se tosi paljon aikaa ja ois kiva näyttää aina ees pikkusen huolitellummalta! sun omat ripset näyttää kyllä luonnostaankin tosi tummilta ja tuuheilta, mun taas on niin olemattomat että ripsiväri on itelle ihan must :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Yritin jossain vaiheessa hyödyntää omien ripsien pituutta ihan vaan värjäämällä ne, mutta mulla ei ainakaan se väri pysynyt viikkoa pidempään ja ei ihan viikoittain jaksais värjätä. :(

      Delete

me loves comments