Friday, 4 July 2014

Sandals & Rome

Viime viikoilta ei ole asukuvia, koska olen viettänyt aikaa a) duunivaatteissa b) yöpuvussa. Mietin jo läpällä jotain näin piristät virkapukuasi -postausta, mutta riemukseni löysin vielä pari julkaisematonta asukuvaa Roomasta. Oon rakastunut niin palavasti näihin sandaaleihin, että harkitsen toisen parin ostamista. Olin ihan yllättynyt, kun näin hyvät kengät saikin H&M:ltä hintaan 19,95€. Mun mielestä H&M:n kenkien laatuun on panostettu lähiaikoina enemmän, ennen ne tuntui tosi halvoilta ja muovisilta jalassa, mutta muutamat viimeisimmät jotka oon ostanut, on olleet paljon pehmeämmät ja mukavammat. Nämäkin otin käyttöön Roomassa aivan uusina ja vaikka käveltiin varmaan 20km päivittäin, ei hiertäneet yhtään!


 T-shirt: KappAhl * Skirt, sunglasses, sandals: H&M * Watch: Guess * Bag: 2nd hand





No comments:

Post a Comment

me loves comments