Friday, 1 August 2014

New laptop

Mulla alkaa koulu vasta syyskuun lopussa, mutta kaikki tarvittava on nyt hankittu, nimittäin läppäri ja kalenteri! No okei, huijasin kyllä hieman, sillä pitäis vielä löytää uudet silmälasit.. mutta sanotaan vaikka, että tärkeimmät on hankittu. Kalenterin ostin Suomalaisesta kirjakaupasta jo muutama viikko sitten, plussaa ihanasta Vallilan kansikuvasta ja siitä, että kalenteri alkoi tän vuoden heinäkuusta ja päättyy vasta 2016 tammikuuhun, mahtavaa. Läppäriksi valikoitui pitkällisen pohdinnan jälkeen Acer Aspire E5-511, perusteena lähinnä reilunkokoinen kovalevy, koska mulla tuppaa kerääntymään koneelle niin paljon tavaraa. Toivottavasti kyseessä on toimiva peli, sillä tää tulee olemaan mun ainoa kone Itävallassa, hui. 





Windows 8:n käyttö vaatii vielä vähän harjoittelua - ja tulee luultavasti vaatimaan jonkun aikaa, mutta ehkä me tullaan toimeen...



2 comments:

  1. Hei tarviin kans uuden läppärin, mutta en yhtään keksi minkä ostaisin. Kerro heti miltä toi sun mielestä vaikuttaa? Ja oliko kallis? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tää makso 399€, eli ihan hyvän hintanen mun mielestä :D Tuntuu toimivan ihan hyvin, mutta toi Windows 8 kyllä jaksaa raastaa hermoja ainakin näin alkuun.. mutta mä oonkin käyttäny XP:tä tähän asti x) Kyllä se myyjä ainakin sano, että ehdottomasti tässä hintaluokassa paras peli mitä niiltä löytyy. Niin ja siis Verkkokauppa.com oli myymälä.

      Delete

me loves comments