Sunday, 24 August 2014

Rillirousku

Oon puhunut varmaan kolme vuotta uusista silmälaseista. Lukion ensimmäisellä hankitut lasit kun ei oikein enää ole mun makuun. Mun mielestä silmälasien ostaminen vaan on ihan kamalan vaikeaa ja rasittavaa puuhaa. Kunnes eksyin tylsyyksissäni Itiksessä silmälasiliikkeeseen ja kokeilin huvikseni parit ale-lasit. Ja yhdet niistä kolahti. Nää on pakko saada. Hintaa jäi kuitenkin aika reilusti alennuksen jälkeenkin ja karkasin kaupasta aikeenani unohtaa nuo budjetilleni aivan liian kalliit lasit. No yllätys, yllätys: eihän siitä mitään tullut. Seuraavina kertoina, kun kävin Itiksessä, huomasin aina harhailevani sovittamaan kyseisiä silmälaseja ja ajattelevani niitä kaihoisasti. Puhuin kaverin kanssa laseista ja se totesi, että kuule jos tykkäät niistä oikeesti niin osta ne, ennen kun niitä ei ehkä kohta enää olekaan. Viisas neuvo - seuraavana päivänä otin itseäni niskasta kiinni ja kävin tilaamassa ne. Parin viikon odottelun jälkeen sain tällä viikolla vihdoinkin odottamani viestin ja sain noutaa ne optikolta. Ylpeä rillirousku esittäytyy.






6 comments:

  1. Tosi nätit! Nyyh, mä oon niin sokea että mulla olis oikeesti tyyliin pullonpohjalasit ellen ottaisi linsseihin kauheen kalliita ohennuksia, ja silti linssit on tosi paksut ja näkyy ikävästi kehysten yli. En pysty mitään nättejä kehyksiä ostamaan, koska ne vääristäisi niin paljon silmien kokoa ja linssien muotoilu maksaa ihan hulluna. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mä huomasin kans et se linssien ohennus on aika tyyristä puuhaa, ku ne niitä vaihtoehtoi esitteli :( mulla on onneks niin vähän miinusta että ei tarvinnu mitää hienouksia

      Delete
  2. Hienot! Ja jos tosiaan noin paljon jotain haluaa, vieläpä tarvitsee, niin onhan se jees hankkia :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Joo tottahan se on, mutta kai mä vaan pelkään aina näitä kalliita ostoksia, että mitä jos huomaankin kotona, että eihän ne sovikaan mulle... :D

      Delete
  3. loonking good! mäkin vihaan rilliostoksia mutta se on kyl huippua jos löytyy sellaset lasit jotka sopii just eikä melkein :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! ^^ Jep, ja niitä kuitenkin jaksaa sit pitää muutaman vuoden kun niihin vähän satsaa. Nyt täytyy vaan toivoo et vahvuudet ei muutu...

      Delete

me loves comments