Wednesday, 27 August 2014

Stalker

Mulla on paha tapa jumittua tuijottamaan ihmisiä, joilla on mun mielestä hyvä tyyli, koska haluan imeä vaikutteita ja ideoita itseeni muotilehtien ja blogien lisäksi suoraan kadulta. (Pahoitteluni kaikille, jotka olette joutuneet mun uhriksi, ottakaa se kohteliaisuutena. :D) Viikonloppuna kyttäykseni kohteeksi joutui metrossa tyttö, joka oli nostanut hiuksensa pinneillä kivasti taakse ja mun oli ihan pakko päästä matkimaan lookia heti seuraavana päivänä. Mun mielestä tää on tosi iisi, mutta hyvä tehokeino - korviksetkin näkyy kerrankin!




Blouse: NewYorker * Jeans, shoes, necklace: H&M * Backpack: Primark * Watch: 2nd hand





3 comments:

  1. Heh mulla on toi sama :-D Just tänään töllötin yhtä mimmiä, vieläpä kaverin kanssa! mahto olla sillä kiva fiilis

    ReplyDelete

me loves comments