Tuesday, 23 September 2014

Hello Austria


Niin vaan oon ehtinyt olla täällä jo melkein viikon ja tänään ehdin ensimmäistä kertaa koneen ääreen. On pitänyt shoppailla, tutustua muihin vaihtareihin, osallistua orientointipäiviin koululla ja vähän juhliakin. Eilen illalla iski hirveä flunssa ja kuume, joten tänään olen viettänyt koko iltapäivän kotona. Itävalta on aikalailla entisensä, ei tunnu yhtään siltä, kuin olisi ulkomailla ja Krems vaikuttaa mukavalta kaupungilta, vaikkei kovin suuri olekaan. Mutta ei tässä sen kummempia, tulin vain ilmoittamaan olevani elossa. Lisää kuulumisia ja kuvia luvassa lähipäivinä, stay tuned!




//Hello Austria, I missed you.

4 comments:

  1. Aattelin tulla ilmottamaan, että sait uuden lukijan! Oon itekkin lähössä Kremsiin vaihtariks helmikuussa ja nyt löyty hyvä blogi, jota seurata siihen asti ja katella vähän mimmosta siellä on :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei hienoo, tervetuloa vaan! :) yritän postailla mahdollisimman paljon kaikenlaista kun pääsen normirytmiin täällä. Sano ihmeessä jos haluut tietää jostain tarkemmin tai jotain :D mä oon täällä siis kesäkuuhun asti!

      Delete

me loves comments