Thursday, 30 October 2014

Perfect jeans

Tässäpä mun asu eilisillalta, kun käytiin tyttöjen kanssa drinksuilla. Tänään onkin luvassa vähän hurjempaa pukeutumista, kun juhlitaan halloweenia! Noi farkut on muuten parhaat mitä oon omistanut hetkeen, ihan täydelliset korkeudeltaan, ei purista tai kiristä mistään kohtaa ja kangas on ihanan pehmeää. Plus mun mielestä toi kulutettu väri on niin överi, et se on siisti.





Pullover: Vero Moda * Denim shirt: Pimkie * Jeans: Forever 21 * Shoes: Primark



4 comments:

  1. Jotenkin tulee 80-luku mieleen noista farkuista. :) Ainakin väriltään.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näinhän ne trendit kiertää :D

      Delete
  2. Oi, super kivan näköiset nuo farkut!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Oon etsinyt tällaisia jo kauan ja nyt ne on mun <3 :D

      Delete

me loves comments