Saturday, 1 November 2014

Rento perjantaiasu

Eilen halusin toipua torstain halloween-bileistä rennossa asussa eli mitään kauhean erikoista en jaksanut päälleni vetää. Mutta huomatkaa mun uusi takki, josta oon unelmoinut ja viime talvesta asti ja nyt se löytyi Primarkista! Täytyy muuten myöntää, että mun inspiraatio pukeutumiseen on ollut lähes nolla jo pari viikkoa ja kaikki vaatteet, joita mulla on täällä mukana, tuntuvat jo typeriltä. Nyt mun pukeutumisinto on kuitenkin taas palaamassa ja aion ottaa rajoitetun vaatemäärän haasteena! Kävin hakemassa muutaman muotilehden viikonloppulukemiseksi ja oon selaillut innokkaasti Polyvorea: tästä se taas lähtee!


Coat, sweater, boots: Primark * Pants, bag, earrings: H&M



P.S. Kiitos kuvista, Leena!

2 comments:

  1. Hah, ollaanks me molemmat kuvailtu Krems-joen rannoilla asukuvia :D

    ReplyDelete

me loves comments