Saturday, 29 November 2014

Stop what you're doing & read these books

Hengissä ollaan, viimeiset viikot meni opparin ykkösosaa kirjoitellessa, mutta eilen sain sen palautettua ja hetkeksi putosi kivi sydämeltä. Oon ehtinyt kuitenkin siinä sivussa lukea vähän muutakin, kuin tietokirjallisuutta. Yksi näistä kirjoista kolahti täysiä ja innosti lukemaan toisen vanhan suosikin uudelleen.


pleasefindthis: I wrote this for You



Tää kirja oli alunperin blogiprojekti ja osa tekstistä olikin jo tuttua, mutta jotenkin tää kosketti tuhat kertaa enemmän painettuna, kuin blogipostauksina. Kannattaa käydä kurkkaamassa ko. blogi täältä ja rakastua ja ostaa kirja ja rakastua vielä enemmän. Oottelin tätä kirjaa muuten varmaan melkein kolme kuukautta, koska toimituksessa oli jotain ongelmia, mutta hyvää kannattaa odottaa. Tuhat sydäntä tähän.

Otto Grundström: Tähtiotsa


Tätä kirjaa oon rakastanut jo niin monta vuotta ja niin paljon, etten kehdannut edes ottaa lähikuvaa kärsineestä kannesta. Tää kirja sai mut ihastumaan runoihin ja luen tän uudelleen monta kertaa vuodessa. Lukekaa tekin pliis.

Suositelkaa mulle runokirjoja! Haluun lukea lisää kauniita sanoja.



//I love these books with all my heart. Go check out I wrote this for You & fall in love.


3 comments:

  1. Heh, mä olen tehnyt omakustanne runokirjan joten suosittelen sitä. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wau, heitähän nimee kehiin :)

      Delete
    2. Runoja Elämästä. Löytyy Lappeenrannan Karjala kaupasta. ;)

      Delete

me loves comments