Thursday, 26 February 2015

Fun facts

Koska edellisestä faktapostauksesta on vierähtänyt jo tovi ja tässä välissä on blogiin eksynyt uusia lukijoitakin, niin on selvästi aika tehdä uusi. Ja jättäkää te kommenttiboksiin faktoja itsestänne!


-Lihoin edellisen kerran vaihdossa 12kg!! Kauhulla odotan, paljonko tällä kertaa tulee... Ei vaiskaan, oon ekan lukukauden aikana laihtunut jo 5kg. Jihuu!
-Vihaan yli kaiken pahvilaatikoista lähtevää ääntä, kun se pahvi silleen kirskahtelee, tiedättekö mitä meinaan? Tuli kylmät väreet ajatuksestakin.


-Ennen olin sitä mieltä, että paras marja on ehdottomasti mustikka, mutta ehkä se on sittenkin vadelma...
-Oon kirjoittanut päiväkirjaa kuusivuotiaasta asti ja mulla on aina samaan aikaan useempi muistikirja, joihin kirjoitan erityyppisiä merkintöjä. Ja voi herranjesta, hyppäisin varmaan kaivoon, jos joku niitä eksyis lukemaan...
-Oon myös hulluna sitaatteihin ja keräilen niitä yhteen muistikirjaan. Kirjoja en ole vielä alkanut alleviivailemaan, vaikka mieli kyllä tekisi!


-Oon äärimmäisen pakkomielteinen siitä, että samassa asussa ei voi olla kultaa JA hopeaa. Siis jopa yhdistelmä kultaiset korvikset ja hopea vetoketju laukussa aiheuttaa kriisin... :D
-Vaatekaupassa mun huomio kiinnittyy aina samantien vaatteisiin, joissa on niittejä, koristekiviä tai nahkayksityiskohtia, kaikkeen kiiltävään ja kimaltavaan (varsinkin kultaan), merihenkisiin juttuihin, ja pitsiin. Musta on hauskaa, miten mun kaverit kommentoi kaupassa vaatteita "toi on ihan Henna" ja yleensä ne on oikeassa ja mä päädyn kyseisen rievun kanssa kassalle.


-Oon suhteellisen onneton ruuanlaittaja, mun keittiössä valmistuu lähinnä vaan pastaa eri kastikkeilla. Ja koska paras ruoka on nopea ruoka, saatan joskus muka kiireisenä syödä viikonkin tuorepastaa, punasta pestoa ja mozzarellapalloja. Gourmet...
-Lisäksi oon nyt jostain kumman syystä ottanut tavaksi syödä vain kerran päivässä. Healthy lifestyle my ass!


-Mulla on loistava päivämäärämuisti, osaan luetella ulkoa vaikka kuinka monet syntymäpäivät, mutta sitten sellaiset arkiset asiat kuten kirjaston kirjojen palautus, laskujen maksaminen ja roskien vieminen unohtuu aina.
-Kun tuun himaan, aivan ensimmäiseksi vaihdan päälleni mun Harry Potter -yöpuvun. Aina.
-Oon todella kaoottinen ihminen, mun huone näyttää tälläkin hetkeltä ihan joltain poikamiesboksilta.



-Mulla on ollut ruskea, musta, punainen ja vaaleanpunainen tukka. Ja blondi tietenkin.
-Kevät on paras vuodenaika. Piste.




6 comments:

  1. Mä tykkään kanssa keväästä ja vadelma on suosikki marjani. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eli sulla on selvästi hyvä maku :D

      Delete
  2. Voi voi että kun oli niin hauskoja faktoja että nauran silmät päästäni.

    ReplyDelete
  3. Siis eikä onks sullakin hyvä päivämäärämuisti! Mäkin osaan kaikki ihan randomit päivämäärät ja jengi pitää mua duunissa ihan sekona kun heitän millon laskettelupvä oli viime vuonna tai millon sain ensisuudelmani ym :'D

    ReplyDelete

me loves comments