Thursday, 5 February 2015

Wednesday in pictures

Keskiviikko alkoi Fazerilta ja päättyi Kallioon. Mutta mitä tapahtui siinä välissä?




Yhdeksäksi suunnattiin siis Fazerille nauttimaan aamupalaa. Mun mielestä Fazerin aamupala on yksi Helsingin parhaita - simppeli, mutta maistuva. Hinta on tosin noussut tasaisesti viime vuosina, nyt oltiin jo 12,90 eurossa. Aamupalan jälkeen pyörittiin keskustassa ihastelemassa vaatteita, kirjoja ja hakemassa sisustusinspiraatiota. Mun tekis niin mieli pistää koko kämppä uusiksi, mutta siinä ei tietenkään ole nyt mitään järkeä, kun asun ulkomailla...


Itiksen kohdalla huomasin olevani taas kerran väärässä metrossa, joten hyppäsin pois kyydistä ja kävelin kotiin kirjaston ja Fidan kautta.

Sain kerättyä pokkaripassini täyteen tarroja shoppailemalla Akateemisen alelöytöjä. Nyt pitäis vaan päättää, minkä kirjan haluan ilmaiseksi ottaa...

 Fidalta löytyi mahtavat leijonakorvikset hintaan 1,50€ (olen rakastunut) ja H&M:ltä huivi, jota olin katsellut jo kauan (vihdoinkin alennuksessa!)

Koska takana oli noin 3 tunnin yöunet ja edessä ilta Kalliossa, päätin lueskella hetken ja ottaa sitten päikkärit. Tää kirja on ihan mahtava, tarkempaa arviota tulossa pian!

Loppuilta menikin sitten tosiaan Kalliossa siiderin äärellä. Sori Emma, ne selfiet ei olleet julkaisukelpoisia. :D



2 comments:

  1. Hei nyt on pakko kysyä, mistä nuo Hogwarts-housut on? Ihanat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primarkista :D kiva, et joku sanoo ihaniks, mun kaverit on lähinnä naureskelleet näille!

      Delete

me loves comments