Tuesday, 3 March 2015

New hair

Oon taas jo pitkään valitellut mun hiusten huonoa kuntoa, mutta miten se kampaajalle meneminen onkin niin vaikeaa? Otin kuitenkin vihdoinkin itseäni niskasta kiinni, kun hoksasin edellisen kampaajakäynnin olleen viime vuoden tammikuussa... ei ihme, jos latvat on suunnilleen viisihaaraisia ja tukka katkeilee harjatessa. Pyysin kampaajaa ottamaan reilulla kädellä kuivat pois ja leikkaamaan hiukset tasapitkiksi ja tällainen on lopputulos!


Oon itse tosi tyytyväinen tukkaan, nyt hiukset tuntuu taas terveiltä ja tämmönen ylipitkä polkka on ilmeisesti kauden trendikin? Hahaa.


3 comments:

  1. Mä tein pari viikkoa sit ihan saman. :) Viime vuoden huhtikuussa olin käynyt kampaajalla viimeeksi. Nyt pyysin lyhentää reilusti ja leikkaamaan tasapitkiksi. Aika samallalailla kuin sulla. :) Mun hiukset oli yli puolen selän pitkät.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyvä, en siis oo ainut joka on laiska käymään kampaajalla :D

      Delete
    2. Ennen tuli käytyä useammin. Vanhempana laiskistunut tämänkin suhteen.

      Delete

me loves comments