Thursday, 28 May 2015

Good News

Nyt on syytä hymyyn: mun oppari meni läpi arvosanalla 'hyvä'! Kiitos kaikille teille, jotka kävitte osallistumassa mun kyselyyn, siitä oli paljon apua. Mutta sitten asuun. Tästä yksinkertaisesta pitsitopista on tullut yksi mun käytetyimpiä vaatteita. Sen kanssa voi rauhassa hullutella ja yhdistää vaikkapa tähän kukkakimonoon. Kuten edellisessä postauksessa jo hehkutinkin, valkoinen on mun tämän hetken suosikkiväri, joten olin aika innoissani, kun löysin nämä ballerinat Kremsin mini-H&M:ltä. Toivottavasti pian tulee aurinkoisemmat säät, niin pääsen kokeilemaan tätä asua shortsienkin kanssa.




Hat, kimono, shoes, earrings: H&M * Top: New Yorker * Jeans: Forever 21 * Bag, necklace: Primark * Jacket: Promod



//I got a good grade for my thesis!

No comments:

Post a Comment

me loves comments