Saturday, 28 November 2015

Maastamuuttaja




Jälleen ajastettu postaus ja samaan aikaan mä oon laivan kyydissä menossa kohti Saksaa, josta matka jatkuu Tsekin kautta Wieniin. Tällä kertaa on aika erilainen fiilis lähteä, kun onkin mukana koko omaisuus, eikä vaan pari matkalaukkua ja muutto on virallisestikin vakinainen. Onneks oon niin innoissani uudesta kämpästä ja duunista ja kavereista ja joulumarkkinoista, ettei lähteminen tunnu kovin haikealta. Oon elänyt kahden maan välissä jo 7(!!) vuotta ja on ehkä aika asettua jompaankumpaan. Ainakin hetkeksi. Tietenkin tuun kaipaamaan perhettä, kavereita, saunaa ja salmiakkia, mutta tällä hetkellä Wien on mulle the place to be.


//Me and my stuff are finally on our way from Finland to Vienna. I'm excited!

4 comments:

  1. Kauniita kuvia! :) tsemppiä uuteen elämään Wienissä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) Onneks on tuttu maa, muuten saattais vähän jännittää.

      Delete

me loves comments