Monday, 11 January 2016

Faux fur





idkuva

Kävin Ainon kanssa lauantaina shoppaamassa Donauzentrumissa ja ihastuttiin molemmat tähän pörrötakkiin niin, että päädyttiin ostamaan samanlaiset. Onneksi kokoja oli reilusti jäljellä, vaikka takki olikin alennuksessa, muuten olisi saattanut tulla tappelu viimeisestä kappaleesta. Mulla on jo ennestään leopardikuvionen tekoturkis, mutta vaatekaappini kaipasi vielä vähän siistimpää turkistakkia. Sanon kuulemma kaikista mun ostoksista, että "just tämmöstä mä oon ettinyt ikuisuuden!!", mutta mulla on oikeesti aika pitkä lista jutuista, joita haluaisin. Ja koska tää takki oli kyseisellä listalla ja lisäksi se oli käytännössä puoli-ilmainen, niin sen sai ostaa hyvällä omallatunnolla.


//I was shopping with Aino on Saturday and we found this ah-mazing faux fur jacket and we both ended up buying it (even in the same size!). Luckily there were enough jackets left, otherwise there would have been a fight over the last one.

2 comments:

  1. Ihana pörrötakki ja noi kengätkin. .-)

    ReplyDelete
  2. Oi kiitti! :) yhet mun lempparikengistä kyllä.

    ReplyDelete

me loves comments