Monday, 4 January 2016

Spotify Year in Music 2015

Oon kuunnellut jo parin vuoden ajan musiikkia oikeastaan vain Spotifylla ja kun jouduin olemaan muutaman viikon ilman Premiumia, olin ihan pulassa! Kattelin noita lukuja ja totesin, että oon kyllä todella kuunnellut musaa koko rahalla. Onneksi myös Itävallassa toimii Spotify, en osaisi olla enää ilman. (Niin ja tää tuli muuten sitten suoraan sydämestä, ei mitään maksettua mainostusta :)

Tässä siis vähän tilastoja mun vuodesta musiikillisesti:







Koko soittolista löytyy täältä. 


Mikä oli teidän lempparibiisi/artisti/albumi/genre 2015? 



// My Spotify Year in Music 2015 and my Top 10 Songs. More my favorite songs here. What was your favorite song/artist/album/genre in 2015?

2 comments:

  1. Oon tosi huono kuunteleen musiikkia muuta ku radiosta enkä oo ikinä käyttäny spotifyta. Enkä oo kuullu varmaa yhtää biisii tosta sun listalta :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. En ihmettele, meillä on ehkä vähän erilainen musamaku. :DD Nythän sä voit siellä vapaapäivänä vaikka kokeilla Spotifyta hahahha!

      Delete

me loves comments