Monday, 29 February 2016

New cosmetics

 Yleensä meikkaan aina lähes saman kaavan mukaan, vaihdellen vähän luomivärin ja huulipunan väriä, mutta nyt oon pitkästä aikaa taas innostunut meikkaamisesta ja jopa uskaltautunut rikkomaan meikkirutiineitani sekä kokeilemaan uusia tuotteita. Osasyy tähän lienee duunissa koulutukseen kuulunut meikkiopastus...

Mainitsinkin jo suosikkimeikkipostauksessa rakastavani noita meikkimunia ja nyt löytyikin tarkkuutta vaativiin hommiin pikkumunat alle kolmella eurolla. Paljon helpompi häivytellä näillä, kuin siveltimillä!

Catrice on tällä hetkellä mun suosikkimerkki. Paras hinta-laatusuhde ikinä. Näitä ei tosin taida Suomesta vielä saada? Anyways, löysin kivan mattaluomiväripaletin, jossa on just oikeat sävyt kevyeeseen päivämeikkiin. Oon niin kyllästynyt siihen, et mun kaikissa luomiväreissä on jotain hilettä, että mattavärit on mukavaa vaihtelua.


Tästä Astorin huulipunasta vinkkasi mulle yks kaveri ja päädyin ostamaan sen tummassa nudesävyssä. Ja oonkin käyttänyt sitä päivittäin. Kyseistä huulipunaa löytyy mun huulilta mm. tässä postauksessa.

No niin ja lopulta mäkin hurahdin tämän hetken kuumimpaan meikkivillitykseen eli contouringiin. Aika alottelija vielä oon, mutta ehkäpä tästä vielä kehitytään. Alkuun mulle riittää tää Catricen paletti, sillä se ajaa asiansa, mutta ehkä myöhemmin voi satsata johonkin kunnon settiin.


//I have always been rather lazy when it comes to make up, meaning that I have my routines for years and hardly try new tricks and products. Lately I have been more interested in new cosmetics and have tried some new things, such as contouring! Probably this has something to do with the styling course we had at work.. Well, above you can see some of my newest findings. As I mentioned in an earlier post, I have become quite a fan of the beautyblenders, so I bought these small sponges from DM for 2,50€ for contouring and eye shadows. My favorite brand at the moment is Catrice, they have a good value for the money, so I bought a eye shadow palette and a contour kit from them. The lipstick from Astor is so great that I have been wearing it on a daily basis since I bought it. You can see it in the photos of this post.

8 comments:

  1. Kävin la kahessa eri Mülleris ja molemmis oli just toi sun Astorin huulipunasävy loppuunmyyty! Et vissiin on oikeesti hyvä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha meiän koko kurssiryhmä tais ostaa sen :')

      Delete
    2. Oi mä en ole kuullutkaan tosta merkistä! Kirjoita ihmeessä arvostelua noille ^^

      Delete
    3. Astorista vai Catricesta? Niitä ei taida saada Suomesta mistään, mut nettikaupoista ehkä? :) joo voisin arvostella niitä tarkemmin kun oon kokeillut kaikkea kunnolla. Mut toi huulipuna on siis aivan mahtava, sen oon jo todennut!

      Delete
  2. Oi vitsi mää rakastan meikkostoksia ulkomailla, just sen takia ku löytää sellasia merkkejä mitä Suomesta ei saa! Haluan aina kiertää kaikki supermarketit läpi ku niistä löytää niin kivoja juttuja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama täällä! :D paras maa kosmetiikkashoppailuun on Saksa, siellä on todella halpaa ja kivoja merkkejä!

      Delete
  3. Voi munkin pitäis saada hankittua tommonen meikkimuna kun niin monet tuntuu niitä kehuvan! Ja toi huulipuna näyttää myös ihan törkeen hyvältä:)

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suosittelen!! :) Myös noi halpismunat on hyviä, en todellakaan halunnu satsata 20 euroa meikkisieneen

      Delete

me loves comments