Thursday, 17 March 2016

My shopping list


Löysin eilen vihdoinkin kivat vaaleat farkut, jotka on olleet mun ostoslistalla ykkösenä siitä lähtien kun mun ainoista sellaisista hajos vetoketju pari kuukautta sitten. Tota bralettea olen myös himoinnut jo ikuisuuden, mutta nyt vasta löytyi oikeassa koossa! Molemmat jutut oli siis mun "pakko saada" -listalla alias "just tämmöstä oon ettiny ikuisuuden" -listalla, joka on kai mun tapa oikeuttaa mun ostoksia.. :D 

Tällä hetkellä mun ostoslistalla on:
-Valkoiset nahkatennarit
-Peiliaurinkolasit pastellisävyssä
-Bomber-takki
-Hiuskoru/-ketju
-Vaaleanvioletit farkut
-Nilkkaketju
-Valkoinen/kultainen kello
-Rento valkoinen t-paita
-Korokepohjanilkkurit

Mitä teidän listalla on?


Yesterday I finally found nice light blue jeans, which I have been searching for since the zipper of my old ones broke a couple of months ago. I have been admiring that bralette since I saw it the first time and now I finally found it in my size! Both of these items were on my "must have" -list alias "I have been searching something like this for ages" -list, which is kind of my way to justify my shopping sprees...

On my shopping list at the moment:
-White leather sneakers
-Mirror sunnies in a pastel color
-Bomber jacket
-Hair chain
-Pale violet jeans
-Ankle chain
-White & gold watch
-Casual white t-shirt
-Platform ankle boots

What's on your list?

4 comments:

  1. Listasta pisti silmään nuo vaaleanvioletit farkut! Mä olen aika varma, että näin sellaiset BikBokissa jonkun aikaa sitten. Siellä on yleensä kevään aikoihin pastellivärejä ja ainakin ne ohkaiset normaalivyötäröiset pökät ovat erittäin mukavat jalassa, eivätkä ole hinnaltaankaan kovin kalliit :) Jos kaipaat jotain simppeliä kelloa, voin itse suositella Clusen kauniita malleja! Mun ostoslistalla on ikuisesti pelkkiä hameita, haha, mutta nyt alkoi kutkuttamaan sellainen räsymattotakki, joita näyttää olevan jok'ikisessä kaupassa tällä hetkellä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti vinkistä, pitääkin piipahtaa BikBokissa! :) Clusen kellot on kyllä ihania, olin jo yhtä tilaamassa, mutta se oli sillä hetkellä loppu varastosta, pitänee yrittää uudelleen.
      Näin kevään kynnyksellä on onneksi hyvä syy ostaa hameita! :D

      Delete
  2. Oi ihanat hankinnat oot tehny! Ja hyvältä kuulostaa sun lista myös :) Itselläni on ihan ykkösinä hankintalistalla nahka- ja farkkutakki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nahkatakki on aina hyvä ostos! :D

      Delete

me loves comments