Thursday, 19 May 2016

Classy




Eilen teki mieli pukeutua pitkästä aikaa oikein klassisesti. Haluun yleensä, että mun asuissa on enemmän särmää, mutta eilen raitapaita, farkut ja nahkatakki -yhdistelmä tuntui just sopivalta. Musta pikkulaukku olisi kuitenkin ollut mun makuun liian konservatiivinen, joten valitsin mieluummin mun puhkirakastetun punaisen olkalaukun.

Miten on teidän tyylin laita? Klassista vai vähemmän klassista vai mitä milloinkin?


//Yesterday I wanted to wear something classy. Usually I like my outfits with some edge, but yesterday this striped shirt, jeans and leather jacket combination felt just right. A little black purse would have been too conservative for my taste, so I chose this red bag instead, which I have loved so much that you can see it with the naked eye. 

How's your style? Classy or less classy?

4 comments:

  1. Klassinen on aina turva, mutta joskus voi välillä säväyttää.
    Kivan näköinen nahkatakki! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hauskaa, mulla menee just toisin päin, mun turvavaatteet on ennemminkin ne vähän räväkämmät joiden alle piiloutua :D

      Delete
  2. Mä pukeudun arkisin aina varman päälle eli klassisesti :) Tosin olen sellaisessa paikassa töissä, jossa ei pysty työtehtävien takia laittaa ihan mitä tahansa päälle. Viikonloppuna voi sit hullutella kuoseilla ja väreillä! Ihana tuo sun asu, samanlaisessa viihdyn itsekin tosi usein! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! Mulla on töissä uniformu joten ei onneks tarvii stressaa aamusin duunivaatteista ja vapaa-ajalla voi sit pukee mitä lystää :D

      Delete

me loves comments